لوگو

سرا

سمینار برندینگ در صنعت ساختمان

توسعه سهم ما از کیک صنعت ساختمان

سمینار برندینگ در صنعت ساختمان

توسعه سهم ما از کیک صنعت ساختمان

سمینار تخصصی دایمنشنال برندینگ در صنعت ساختمان

دایمنشنال برندینگ یکی از مفاهیم کلیدی در صنعت ساخت و ساختمان است که به معنای ایجاد و مدیریت یک هویت قوی و معتبر برای برندهای فعال در این حوزه می‌باشد.

برندینگ چندبُعدی (Dimensional Branding) یک رویکرد یکپارچه در ساخت و تقویت هویت برند است که فراتر از طراحی عناصر سنتی مانند لوگو، رنگ‌ها یا شعارها می‌باشد.

این روش با استفاده از ابعاد مختلفِ حسی، عاطفی، تجربی و فناورانه، ارتباط عمیقتری با مخاطبان ایجاد می‌کند و برند را به بخشی از زندگی روزمره آنها تبدیل می‌‎نماید.

فرآیندی که شامل شناخت نیازها و انتظارات مخاطبان، تعیین ارزش‌ها و اهداف برند، و ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان می‌باشد.

قرار است در سمینار «برندینگ در صنعت ساختمان» به تشریح جایگاه کلیدی برندینگ در این صنعت بزرگ و پول‌ساز بپردازیم.

پرسش های کلیدی سمینار:

  1. بازار یا صنعت؟
  2. مهارت های فنی و تخصصی، موفقیت پروژه را تضمین می کند یا تجاری سازی؟
  3. مهندس باسواد، شرکت قدرتمند، محصول با کیفیت، کدام مورد در موفقیت مالی موثرتر است؟
  4. در دوران حکمرانی هوش مصنوعی و هجوم آشفته پارادایم شیفت های پیچیده نسخه ما چیست؟

چرا در صنعت ساختمان باید برندینگ کنیم؟

صنعت ساخت و ساختمان به دلیل رقابت شدید و نیازهای متنوع مشتریان، نیازمند داشتن برندهای قوی و معتبر است. دایمنشنال برندینگ در صنعت ساختمان می‌تواند به شما کمک کند تا:

  1. افزایش شناخت برند: با ایجاد یک هویت منحصر به فرد و معتبر،شناخت از برند شرکت خود را در بازار افزایش دهید و توجه مشتریان را جلب کنید.
  2. توسعه اعتماد و اعتبار: اگر شرکت شما دارای ارزش‌ها و اهداف شفافی است، می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و اعتبار خود را تقویت کنید.
  3. جذب و نگه‌داشت مشتریان: با ارائه تجربه‌ای متفاوت و متمایز، می‌توانید مشتریان را جذب و حفظ کنید و روابط بلندمدتی با آنها برقرار نمایید.
  4. افزایش ارزش افزوده: برندهای قوی، ارزش افزوده بیشتری برای محصولات و خدمات خود ایجاد می‌کنند و درآمد و سودآوری شرکت را افزایش می‌دهند.

دایمنشنال برندینگ در صنعت ساخت و ساختمان نقش مهمی در موفقیت و رقابت‌پذیری شرکت‌ها ایفا می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا هویتی قوی و معتبر در بازار ایجاد کنند.

مخاطبان سمینار برندینگ در صنعت ساختمان چه کسانی هستند؟

  • شركت های پيمانكاری، مشاور، مجری و EPC در صنعت ساخت و ساختمان كشور
  • مهندسان هفت رشته سازمان نظام مهندسی (عمران، معماری، برق، مکانیک، و …)
  • كليه افراد و اشخاص علاقه‌مند به توسعه كسب و كار و آشنايی با تجاری‌سازی در صنعت ساخت و ساختمان

این سخنرانی با هدف ارائه راهکار و تحلیل بهترین‌های صنعت ساخت، باتوجه به فاکتورهای چند بعدی موفقیت در توسعه کسب و کار مهندسان و شرکت های حاضر در صنعت ساخت برگزار می‌گردد.

قطعا با توجه به کاربردی بودن مباحث علمی مطرح شده در این سخنرانی، کلیه مهندسان هفت رشته نظام مهندسی ساختمان کشور، شرکت‌های حقوقی و سازمان‌های درگیر در پروژه‌های ساخت، مدیران و اساتید این حوزه می توانند مخاطبان مستقیم این سمینار باشند.

مخاطبان عمومی همچون مشاوران املاک و کارآفرین‌های علاقه‌مند به توسعه کسب و کارشان نیز می‌توانند در این سمینار حضور داشته باشند.

  1. ثبت‌نام اینترنتی: به صورت آنلاین ثبت‌نام خود در دوره را انجام دهید. برای این کار ابتدا نوع برگزاری دوره خود را از لیست انتخاب کرده و سپس دکمه «ثبـت‌نام» را بزنید.
  1. ثبت‌نام تلفنی: جهت دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان سرا، با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

تماس با سـرا : 0212263871302122638714 (جهت برقراری تماس با موبایل، روی شماره‌ها بزنید)

  1. ثبت‌نام حضوری: جهت ثبت‌نام حضوری در دوره‌ها، در ساعات اداری ۹ تا ۱۷ به دفتر موسسه سرا مراجعه بفرمایید:

تهران، خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز (دولت)، خیابان جلالی، پلاک ۲۰، طبقه سوم، واحد ۳ (موسسه سرا)

شیوه برگزاری کلاس‌های آنلاین:

تمامی کلاس‌های آنلاین در فضای اسکای روم، از طریق نرم‌افزار اختصاصی موسسه سرا برگزار می‌شود.

شرکت در کلاس‌ آنلاین تنها از طریق کامپیوتر یا لپتاپ (سیستم عامل ویندوز) صورت می‌گیرد.

(از طریق موبایل و تبلت امکان‌پذیر نیست)

سرفصل‌ها

  • شناخت بازار ساختمان و تفاوت آن با صنعت ساختمان و جهت دهی مهندسی، از نگاه صرف تكنيكال به رويكرد جامع تجاري سازی و توسعه بيزنس مهندسی و مهندسان
  • تسلط به نقشه راه جامع تجاری سازی محصول و خدمات
  • آشنايي با ساختار ماركتينگ حرفه ای
  • تسلط عميق بر ساختار پيكره علم برندسازی و نقش مهم آن در تثبيت و توسعه كسب و كار
  • هويت سازی، آشنايی با مدل های كلاسيك و استاندارد هويت سازي و تمرين اجرايي
  • تهيه اسناد، برندبوك و گايدلاين هاي خلق، مديريت و كنترل هويت هاي بصري، كلامي و فيزيكال اويدنس، منطبق بر تمامي تاچ پوينت هاي برند
  • تسلط بر ابزارهاي ارتباط موثر برند با هدف وفادارسازي مشتريان و ذي نفعان برند
  • شناخت بر اندازه گيري و توسعه ارزش ويژه برند
  • پياده سازي نگرش دايمنشنال برندينگ جهت اهرم كردن امكانات شخصي، منابع سازماني، فرهنگ اجتماعي و توسعه محصول و ايجاد هم افزايي در بنياد كسب و كار

امکان ثبت‌ نام اقساطی

جهت تسهیل شرایط پرداخت برای مهندسان، امکان ثبت‌ نام اقساطی برای دوره‌های آموزشی سرا (بالای پنج میلیون تومان) فراهم شده است. شما می‌توانید بخشی از مبلغ دوره را تا روز شروع دوره پرداخت نموده و باقی‌مانده هزینه را به صورت چک در طول دوره پرداخت کنید.

لایو بررسی تاثیرات شرایط ۱۲ روزه جنگی بر قراردادها

لایو بررسی تاثیرات شرایط ۱۲ روزه جنگی بر قراردادها توسط دکتر امیری - حقوق از دست رفته، باورهای غلط - ویژه کارفرمایان، پیمانکاران و مشاوران - یکشنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۸:۰۰

اینستاگرام