call_end 021-22638713

افتتاح منطقه یک آزادراه تهران شمال تا چند ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی افزود: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و 100 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و ‌همه جبهه‌های آن فعال است. بیشتر تجهیزات نصب شده و کارهای باقی مانده تاسیساتی در حال انجام است و اکثر تدارکات آن پیش‌بینی شده است.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان شهریور عملیات باقی‌مانده به پایان رسیده و برای عملیات پشتیبان آن تصمیم‌گیری شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه آزادراه تهران - شمال مورد مطالبه مردم است، جاده‌ای است که به هر حال طول کشیده، اما کار بسیار بزرگی است و عملیات مهندسی خوبی روی آن انجام شده است.

اسلامی اعلام کرد: یک‌سری عملیات‌های پشتیبان جاده مانند سیستم اورژانس، راهدارخانه، اتاق کنترل تونل‌ها همه در دست اقدام است. وجود اتاق کنترل برای تونل‌ها به این دلیل است که تونل‌های این آزادراه تونل‌های طویلی هستند و جزو نخستین تونل‌های بزرگ کشور قلمداد می‌شوند. برخی از این تونل‌ها حدود ۵ کیلومتر طول دارند که سیستم‌های این تونل‌ها باید تست شود و همچنین تست تاسیساتی آن انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه جبهه‌های این پروژه در حال حاضر فعال است، اظهارداشت: در قسمت‌هایی از این آزادراه مشغول نصب گاردریل و چراغ های روشنایی و ‌در جای دیگر مشغول رنگ کردن تونل هستند و عملیات اجرایی آن در حال پیشرفت است. زمانی که این آزادراه تکمیل شد مردم یک آزادراه پیشرفته با فناوری های روز را مشاهده خواهند کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: آزادراه تهران - شمال یکی از افتخارات مهندسی کشور است. ۸ شرکت از بهترین شهرکت‌های عمرانی راهسازی کشور در آنجا کار می‌کنند. پل‌ها و تونل‌های بزرگ در این آزادراه کار شده است و نخستین  اتوبان بتنی کشور است. سیستم هوشمند اطلاع‌رسانی دارد و  مردم این تجهیزات را می‌بینند و از رانندگی در این آزادراه لذت می‌برند.


صفر تا صد اجرای ساختمان های فولادی و بتنی

  آشنایی با دوره صفر تا صد اجرای ساختمان‌های فولادی و بتنی (از تخریب تا پایان کار)  

نظر خود را بنویسید

برنده نهمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال 1395 به انتخاب داوران

free website stats program